تضمین فروش..پشتیبانی 24 ساعته : 09380317800

تضمین فروش..پشتیبانی 24 ساعته : 09380317800

تمامی محصولات موجود در این سایت با ضمانت ارائه می گردد.. چنانچه به هر دلیلی موفق به دریافت نشدید تلگرام تقدیم می شود

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2159
  • بازدید دیروز : 3480
  • بازدید کل : 2430360

دانلود کتاب صوتی یکی از ما دروغ می گوید


دانلود کتاب صوتی یکی از ما دروغ می گوید

#معرفی_و_ارائه_کتاب 

کتاب یکی از ما دروغ می‌گوید رمانی اسرارآمیز، اثر کارن ام. مک منس از عناوین پرفروش نیویورک‌تایمز در سال 2017 است که با داستان یک قتل گره خورده است! آن هم قتل در دبیرستان توسط یک نوجوان! قاتل چه کسی است؟

این رمان یکی از معروف‌ترین آثار نویسنده امریکایی، کارن ام. مک منس (Karen M. McManus) است که تا به حال به 37 زبان ترجمه شده و همچنین نامزد بهترین داستان ادبیات کودک و نوجوان گودریدز در سال 2017 میلادی نیز بوده است.

داستان یکی از ما دروغ می‌گوید (One of us is lying) درباره سرنوشت پنج دانش‌آموز مدرسه است که با قتل پسری گوشه‌گیر به نام سایمون گره می‌خورد. سایمون برنامه‌ای ساخته که در مدرسه غوغای زیادی به راه انداخته و توجه همه را به خود جلب کرده است. دو دختر به نام‌های برانوین و اَدی و دو پسر به نام‌های نیت و کوپر متهمین اصلی این قتل هستند.

هر کدام از این شخصیت‌ها در سبک زندگی خود در تضاد با دیگری قرار می‌گیرد. برانوین دختری باهوش و قانون‌مدار است؛ اَدی دختری جذاب و زیبا است؛ نیت زندگی بی‌بند و بار و خلافکارانه‌ای دارد و سایمون ورزشکاری با استعداد و آینده‌دار است.

تحقیقات به عمل آمده از جنایت، تصادفی نبودن حادثه را تایید می‌کند و این آغازی بر ماجراهای شگفت‌انگیز و تاثیرگذاری است که شخصیت‌های این رمان را به شدت درگیر خود می‌کند.
همیشه وقتی حرف از جنایت و قتل می‌شود ذهن ما به سمت افرادی بزرگسال می‌رود، کسی نمی‌خواهد قبول کند که شاید یک فرد دبیرستانی بتواند به حدی در وجودش خشم ذخیره کند که منتج به چنین حادثه‌ای گردد.

رمان «یکی از ما دروغ می‌گوید» شاید لباس داستانی هیجان‌انگیز، معمایی و تا حدودی پلیسی به تن داشته باشد اما در پس آن مشکلات گسترده‌ای که یک نوجوان با آن مواجه است را به معرض نمایش می‌گذارد.

داستان در هر فصل از زبان هر چهار دانش‌آموز متهم به قتل روایت می‌شود. در جریان داستان با مشکلات شخصی هر کدام از آن‌ها، رازهای پنهان‌شان، افشای هر کدام و تاثیری که بر روی زندگی آن‌ها می‌گذارد مواجه می‌شویم و کم کم خود را با آن‌ها همراه و نگرانی‌هایشان را نگرانی‌های خودمان می‌دانیم.

داستان رازآلود و هوشمندانه و همچنین غیرقابل پیش‌بینی بودن ماجراها از این کتاب اثری به وجود آورده که شما را تا پایان کتاب درگیر خود می‌کند. کارن ام‌. مک‌منس در این کتاب سعی کرده است کاراکترهای رمان را در برابر حوادثی قرار دهد که ماهیت اصلی و پنهانی شخصیت آن‌ها را برای شما نمایان کند. آشکار شدن ماهیت اصلی افراد در این داستان، زندگی آن‌ها را برای همیشه تغییر داده و آن‌ها را در مسیری بی‌بازگشت قرار می‌دهد.


مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 60

برچسب های مهم

فروش قولنامه رسمی مشا رکت ساخت به صورت pdf

فروش قولنامه رسمی مشا رکت ساخت به صورت pdf

فروش قولنامه رسمی مشا رکت ساخت به صورت pdf ... ...

فروش قولنامه رسمی پیش فروش به صورت pdf

فروش قولنامه رسمی پیش فروش به صورت pdf

فروش قولنامه رسمی پیش فروش به صورت pdf ... ...

دانلود فایل فلش فارسی  NOKIA 1800  RM-653 ورژن  06.51

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51 ... ...

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه این مجموعه شامل دوبخش می باشد: 1 . اسلایدهای خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 به صورت تفکیک شده فصول 1 تا 7 2. آرشیو 8 دوره نمونه سوال تئوری حسابداری 1 به همراه ... ...

bookmarket.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما