تضمین فروش..پشتیبانی 24 ساعته : 09380317800

تضمین فروش..پشتیبانی 24 ساعته : 09380317800

تمامی محصولات موجود در این سایت با ضمانت ارائه می گردد.. چنانچه به هر دلیلی موفق به دریافت نشدید تلگرام تقدیم می شود

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 651
  • بازدید دیروز : 1740
  • بازدید کل : 2394000

دانلود رایگان کتاب صوتی معبد سکوت برد تی اسپالدینگ


دانلود رایگان کتاب صوتی معبد سکوت برد تی اسپالدینگ

درباره کتاب:

کتاب معبد سکوت شرح سفر دوساله نویسنده در سالهای 1935 تا 1936 به خاور میانه و خاور دور است. بسیاری از رویدادهای کتاب در هندوستان و برخی در ایران و پاکستان میگذرد. موضوع اصلی کتاب آیین، مراسم و عقاید دین بودایی است و ترجمه نام کتاب نیز بر این اساس انتخاب شده است. در آیین بودایی بر سکوت و اهمیت گوش سپردن بسیار تاکید شده است و آنرا موجب آرامش روح میدانند. این کتاب به پیشرفت در راه طریقت و به یکی ساختن علم و مذهب می پردازد و خواننده را با مهمترین آموزه های عرفانی برگفته از طبیعت آشنا میکند.

“ادبیات ماورای طبیعی وعرفانی امروزه چنان شکوفا شده است وچنان بیداری همگانی رخ داده است و چنان پویندگی و تحقیقاتی برای رسیدن به حقیقت صورت گرفته است تا اطلاعاتی درست و دقیق از آن روزگاران واستادان بزرگ جهان به مردم ارائه شود که من تصمیم گرفتم تجربیات شخصی ام را که از داستان خاوردور به دست آورده ام ، با شما درمیان بگذارم ”

اسپالدینگ در معبد سکوت بدن انسان را به یک معبد تشبیه میکند و اعتقاد دارد برای جاودانگی آن باید آنرا مدام و مدام از نو ساخت.

یکی از سوالاتی که اغلب بوسیله خوانندگان علاقه مند این کتاب پرسیده می شد این بود که آیا این کتاب تخیلی است یا آنکه براستی نقل قولی از یک سفر حقیقی و واقعی است


مبلغ واقعی 25,000 تومان    4% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 24,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

bookmarket.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما