تضمین فروش..پشتیبانی 24 ساعته : 09380317800

تضمین فروش..پشتیبانی 24 ساعته : 09380317800

تمامی محصولات موجود در این سایت با ضمانت ارائه می گردد.. چنانچه به هر دلیلی موفق به دریافت نشدید تلگرام تقدیم می شود

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1417
  • بازدید دیروز : 1911
  • بازدید کل : 2393026

دانلود رایگان کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند


دانلود رایگان کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

 

زنانی که با گرگ ها می دوند

نویسنده: کلاریسا پینکولا اتس

ژانر: #غیرداستانی، #اسطوره_شناسی، #روانشناسی، #مطالعات_زنان، #فلسفه #زنان،

 

خلاصه:

در درون هر زنی یک "زن وحشی" زندگی می کند. همان نیروی قدرتمندی که آکنده از بصیرت، شور، خلاقیت و دانش بی زمان است. زن وحشی طبیعت غریزی زنان را نشان می دهد که امروزه در حال انقراض است.

 

دکتر کلاریسا پینکولا استس در این کتاب با استفاده از گنجینه غنی داستانهای اساطیری، کهن الگوها، افسانه های پریان و قصه های ملل، راه اتصال مجدد به این نیروی قدرتمند و سالم طبیعت غریزی زنانرا نشان می دهد.

 

با خواندن این داستان ها و تفاسیر روان شناسی آنها می آموزیم که  چطور به خود مهر بورزیم. زن وحشی را به عنوان درمانگر درونی روحمان بپذیریم. دکتر استس در این کتاب برای توصیف روح و روان زنان ادبیات جدیدی خلق کرده است. این روان شناسی زنان به اصیل ترین شکل خود است که بر پایه دانش روح استوار است.

نویسنده در این کتاب ابتدا داستان و افسانه ای را بیان می کند که  اغلب ما آنها را شنیده ایم و با توجه به آن داستانها و تحلیل روان شناسانه آنها به بیان نکاتی درباره روح زنان و چگونگی توجه به آن  و شنیدن حرفهایش می پردازد تا زنان بتوانند اعتماد به نفس خود را افزایش داده و در تصمیم گیری هابه احساس و درون خود ایمان داشته باشند.

 

اگر به مباحث روان شناسی تحلیلی علاقه مند هستید، اگر نوشته های «کارل گوستاو یونگ» و روش روانشناسی اش را دوست دارید، حتما این کتاب را بخونید. مطالعه این کتاب را هم به خانم ها و هم به آقایان توصیه می کنم.

 پشتیبانی :09380317800


مبلغ واقعی 25,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 139

برچسب های مهم

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

bookmarket.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما